Jak reklamovat zboží


Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:
  • Mailstep hala D2 - Topforsport
    Do Čertous 2760/10
    19300 Praha 9

  • Pokud je produkt vadný, ihned jej pošlete zpět a nepoužívejte ho.
  • Při posílání balíku Českou poštou zadejte tel. 607 054 356. Toto číslo není kontakt na zákaznický servis.

Krok 1

Vyplň reklamační formulář online v přehledu svých objednávek.
Nezapomeň uvést svoje číslo účtu.
Vyplněním formuláře získáš číslo tvé reklamce.

Krok 2

Zabal zboží do krabice spolu s kopií faktury, na kterou uveď i číslo reklamace.
Originální krabice není nutná.
Nepřijímáme zboží, které je špinavé či mokré.

Krok 3

Balíček předej na poště.
Poštovné hradí zákazník, neposílej na dobírku.
Osobní předání na této adrese není možné.

Krok 4

Dáme ti vědět e-mailem, jakmile k nám zboží dorazí.
Reklamaci vyřídíme do 30 dní od obdržení požadavku a o výsledku tě budeme informovat.